Магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" ви можете повернути або обміняти товар неналежної якості протягом 14 днів. Доставка оплачується продавцем.
Повернення та обмін товарів належної якості:
Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" ви можете повернути або обміняти товар неналежної якості протягом 14 днів. Доставка оплачується покупцем.
Повернення відбувається за допомогою транспортної компанії, якою здійснювалася доставка товару покупцю. Повернення коштів відбувається на банківську карту покупця, яку він вказує при запиті на повернення товару протягом 7(семи) робочих днів з дня отримання запиту на повернення.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.